Siemens Mechanical Drives myöntää Schaefflerille “Supplier Award 2016

Siemens Mechanical Drives myöntää Schaefflerille “Supplier Award 2016" -palkinnon.

Markkinointiassistentti

Schaeffler Finland Oy
ESPOO

Twitteristä @schaefflergroup löydät ajankohtaiset lehdistötiedotteemme ja muut uutiset.

2017-04-19 | ESPOO

Laatukategorian voittaja

Schaeffler palkittiin erinomaisesta laadusta ja yhteistyöstä Siemens Mechanical Drivesin kanssa “Siemens Mechanical Drives Supplier Award 2016“ -palkinnolla “Quality“-kategoriassa Saksan Bocholtissa 7.2.2017. Ratkaisevat tekijät olivat toimitusten erittäin korkea laatu ja läpinäkyvä viestintäprosessi.

Johtava teknologiakonserni Siemens luovutti “Siemens Mechanical Drives Supplier Award 2016“ -palkinnon “Quality“-kategoriassa Schaefflerille Supplier Days -tapahtumansa yhteydessä. Palkinto alleviivaa yritysten menestyksellistä ja pitkäaikaista yhteistyötä ja Schaeffler sai sen tunnustuksena Siemensille vuosittain toimittamiensa lukuisten vierintälaakereiden erinomaisesta laadusta.
"Palkinto on tulos kahden yrityksen poikkeuksellisesta yhteistyöstä, jossa laatu on ensisijaisen tärkeässä asemassa. Haluamme kaikkien työntekijöidemme puolesta kiittää tästä palkinnosta." sanoi Dr. Stefan Spindler, Schaeffler Industrialin toimitusjohtaja. Schaefflerin vierintälaakereiden laadun ohella Siemens Mechanical Drives piti viestinnän merkitystä tärkeänä päättäessään palkinnosta. Palkinnon luovutti Elke Antosch, Head of Quality, Siemens Mechanical Drives ja sen vastaanottivat Christian Zeidlhack, Vice President Global Key Account Management ja Sven Wiechert, Sector Quality Management Schaeffler Industrialilta.
Tiivis ja suunnitelmallinen yhteistyö prosessin kaikissa vaiheissa sekä määritelty muutoksen hallinta ovat aina olleet Schaefflerin vahvuuksia asiakastyytyväisyyden suhteen. Siemens Mechanical Drives kiitti erityisesti hyvää yhteistyötä lukuisissa auditoinneissa ja teknisissä kokouksissa sekä erilaisten kyselyjen nopeaa käsittelyä.
Schaefflerin laakereiden tärkein käyttöalue on tuulivoimaloiden vaihteiden valmistus, mutta Siemens Mechanical Drives käyttää niitä monissa muissakin teollisuussovelluksissa. Näitä ovat öljyn- ja kaasunkuljetus, kaivosteollisuus sekä vesihuolto- ja jätevesisovellukset.

Siemens Mechanical Drives, yksi maailman suurimmista energiatehokkaiden ja luonnonvaroja säästävien teknologioiden valmistajista, luottaa Schaefflerin vierintälaakereiden laatuun. Sen käyttämät laakerit valmistetaan suurimmaksi osaksi Romanian Brasovissa ja Kiinan Nanjingissa. Erinomainen laatu ja luotettavuus ovat tiukkojen spesifikaatioiden ja eri tuotantovaiheiden tarkan laadunvalvonnan ansiota. Schaeffler on esimerkiksi julkaissut tuulivoimaloiden vierintälaakereille oman Wind Power Standard (WPOS) -standardin, joka koskee kaikkia tuotteita ja kaikkia valmistusprosesseja. Uusimman tekniikan mukaiset laskenta- ja simulointiohjelmat varmistavat lisäksi tuulivoimaloiden laakerointien optimaalisen mitoituksen.