Schaeffler on vahva yritys, joka katsoo tulevaisuuteen. Meille monet yhteiskunnan, geopolitiikan ja makrotalouden muutokset ovat haasteita ja mahdollisuuksia. Tähän ajattelutapaan perustuvat myös tavoitteemme, joita toteutamme ”Tiekartta 2025” -ohjelman avulla. Tässä esiteltävä imagokampanjamme antaa yleiskuvan meille tärkeistä asioista ja tutustuttaa Schaeffler-brändiin.
Me pidämme pyörät pyörimässä kaikkialla maailmassa. Olemme tehneet niin jo usean sukupolven ajan ja monilla aloilla – pienessä ja suuressa mittakaavassa, ajoneuvoista teollisiin sovelluksiin. Menestyksessä ei ole kyse vain koosta. Meille tärkeintä on vastuullisuus, digitalisaatio ja innovointi.
Innovointi
Arvojemme ytimessä on omistautuminen innovoinnille. Meille on selvää, että innovointi on merkittävä menestystekijä yrityksellemme – nyt enemmän kuin koskaan. Siksi teemme väsymättä työtä luodaksemme ja parantaaksemme tulevaisuuden teknologioita ja mahdollistaaksemme sen, että huomisen maailma on nykyistä parempi.
Digitalisaatio
Dataperusteinen päätöksenteko on tulevaisuudessa yhä tärkeämmässä asemassa. On välttämätöntä, että muuttuviin markkina- ja asiakasvaatimuksiin voidaan vastata joustavasti. Sisäisestä ja ulkoisesta yhteistyöstä kollegoiden ja asiakkaiden kanssa tulee myös entistä tärkeämpää, kun digitaalisten ratkaisujen avulla luodaan todellista lisäarvoa. Tämä edellyttää entistä parempia prosesseja ja räätälöityä IT-ympäristöä.
Vastuullisuus
Schaeffler-konserni on sitoutunut kestävään yritysjohtamiseen, jossa taloudellinen menestys yhdistyy ympäristön, ihmisten ja yhteiskunnan kannalta vastuulliseen toimintaan. Hankinnalla on tässä merkittävä rooli. Pidämme erittäin tärkeänä resurssien säästämistä ja ekologisten ja sosiaalisten kriteerien noudattamista koko arvoketjussa.